Thursday 27 March 2008

kaartje gemaakt


gisteren was ik vrij en had eindelijk tijd om weer eens een kaartje te maken, maar pffffffff wat ging dat moeilijk zeg, de stempel heb ik wel 3 keer gestempeld en ingekleurd....steeds niet naar mijn zin en het wou gewoon niet vlotten!
Hebben jullie dat ook weleens dat je juist als je tijd hebt dat het dan niet wil?
Alle materialen die ik gebruikt heb, heb ik gekocht bij Card Art
Deze leuke fairy's staan niet op de webwinkel maar even een mailtje en dan komt het goed!

27 comments:

Marga said...

Hij is wel weer heel erg mooi Janny. Zo teer.
Vervelend hè, als het niet wil lukken maar ik vind het eindresultaat wel heel erg mooi geworden en dat is toch wat telt :)

Wendy Schoonhoven said...

O vandaar, ik was al in de webwinkel aan het zoeken, maar kon de stempels niet vinden...Je kaartje is superleuk Janny en je hebt hele leuke kleuren gebruikt,xxxWendy.

sandra_w said...

ooo ja dat klinkt me niet onbekend, Janny ;-) maar het is een super gaaf kaartje geworden!

Marja Sch said...

Het papier is heel vrolijk en het stempeltje eel lief. Het is een hele leuke kaart geworden ondanks alle getob.

Gunilla/Nilla said...

This is a lovely card with such a cute stamp! Love the way that you´ve used the papers.
Have a nice day
Hugs
/Gunilla

Anonymous said...

Ooooh hij is enig Janny, helemaal top dit vrolijke kaartje!

Yep, vaak genoeg*lol*Gewoon even wat anders gaan doen en later verder gaan;-)

xx, Inge

Linda said...

Hoi Janny,

Ik vind je kaartje weer erg mooi geworden! Enne, ik heb dat ook hoor, juist als je je voorneemt om lekker te gaan knutselen is je inspiratie weg :-(.

Maar zo te zien heb jij daar niet zo veel last van, je vorige kaartjes zijn ook erg mooi geworden!

Groetjes,
Linda

Scraps from a boy said...

Wat een super leuk kaartje weer zeg... geweldig!

Enne, das wel herkenbaar hoor, heb je eens tijd en wil je eens een keer lekker gaan, en dan lukt het niet... maar hij is wel kei gaaf geworden!

XOXO Peter

Lia said...

geweldig mooi kaartje lieve stempel

~Nancy~ said...

Wat een ongelooflijk schattig kaartje weer.. alle laagjes papier zijn gewoon perfect!!

Jeanet said...

hihihi ik had er vorige week nog last van Janny , maar bij jou kaartje is het weer helemaal goed gekomen prachtig , tot morgen !!!!

Christa said...

Oh ja zo vaak Janny! Dan wil je zo graag en lukt 't voor geen meter ... maar ik heb dit stempeltje op 1 van mijn kaarten ook 3 keer gekleurd ... LOL!
Uiteindelijk vind ik je kaartje prachtig gelukt!
Fijn weekend

Leonie said...

Hoi Janny!

Ik vind dat je prachtige kaarten maakt, daarom heb ik je getagged, kijk maar eens op mijn blog!

groetjes Leonie

Tiets said...

wat prachtig gedaaan Janny!!

Marlou McAlees said...

hi Janny, what a beautiful card :) did you ever receive my package?? it was posted a while back :)

Marlou McAlees said...

Hi Janny it was I think about 2 weeks or more ago, hope its not lost :( let me know anyway when it arrives, its nothing valuble, but you know us crafters we love to receive little embellishments :) im on the mend and hope to be blogging again soon, :) xx

diana68 said...

hihihi...gelukkig heel herkenbaar Janny. Maar het is meer dan goed goedgekomen ;o) prachtige kaart !!

Krista said...

En of ik dat ken, is het eindelijke weekend, weg inspiratie :W:W Maar de kaart is weer prachtig, wat een mooie kleuren en wat een lief stempeltje!

Peet said...

Het is supermooi geworden Janny!!!

Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben!

Leonie said...

Het is niet te zien, dat je moeite had om dit kaartje te maken, hij is super geworden!!! :D :D
Fijne zondagavond nog!!
Groetjes, Leonie.

Splashes of Pink and Mint said...

Wat een lief stempeltje, helemaal perfect zo voor dit papier! Tja, ik geloof dat we dat allemaal weleens hebben! Ben je d'r helemaal klaar voor.... en dan lukt het helemáál niet! Dat is balen, maar bij jou is het toch nog weer helemaal goed gekomen! Volgens mij hebben jullie gisteren een hele leuke dag gehad! Maar dat kon natuurlijk ook niet missen!

Marsha said...

wat een supermooi kaartje is het uiteindelijk geworden en ook weer van dat mooie papier ! krijg helemaal zin in de lente ;-)

Bbalen is dat he als het maar niet wil lukken :-S Ik heb dat ook wel eens ...

My Paper World said...

Awwwww! so cute and pretty!

Turid Mari said...

Hi Janny!!!
Thank you so much for all the sweet comments you leave on my blog!! There are so many gorgeous cards here, lovely colors and details!! :)

Big hugs from Turid.

Jolanda said...

Leuk kaartje janny!

Maria said...

heel herkenbaar Janny;-) Maar het is een prachtige kaart geworden!
groetjes Maria

Scrappermania said...

wow! so Sweet!