Tuesday 4 March 2008

getagged

ik ben getagged door Wendy en Inge, dank je wel meiden!
hier volgen dan mijn antwoorden:

4 banen die ik heb gehad:
ik ben begonnen te werken bij een groenteboer op de markt en daarna ben ik na mijn opleiding begonnen als medisch analiste en dat doe ik nog steeds.

4 films die ik heb gezien:
ik ben geen film mens, zonde van mijn tijd *LOL* maar ik heb wel alle Harry Potter films en Lord of the Ring films gezien.

4 steden die ik heb bezocht:
Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Berlijn.

4 plaatsen waar ik gewoond heb:
Nieuw Weerdinge (ben ik geboren), Ter Apel, Hoogezand en nu in Nieuwe Pekela.

4 TV programma's die ik graag kijk:
helemaal niks, ik ben geen TV mens, kijk nooit TV!

4 favoriete radiostations:
Aorow Classic Rock, KX radio, kink FM, 3 FM

4 favoriete recepten:
ik ben gek op salades of het nou met vis, groente, fruit is maakt niet uit ik ben er dol op!

4 plaatsen waar ik zou willen zijn:
ik kan maar 1 plaats bedenken en dat is thuis!

4 volgende slachtoffers:
volgens mij is iedereen al getagged, zo niet zie jezelf dan als getagged *LOL*

1 comment:

Hanneke van der Linde said...

Leuk om te lezen Janny!

Wat ontzettend lief dat je zo vaak op mijn blog komt en een berichtje achterlaat!!

XxX