Sunday 19 July 2009

mijn eerste DT kaartje




hier dan mijn eerste kaartje voor HobbyVision
het papier is van BG en het heet June Bug...het is echt lekker vrolijk en zomers papier en ik vind de nieuwste Magnoliaatjes (als preorder te bestellen bij HobbyVision) er wel bij passen.
In het vervolg zet ik de gebruikte nummers van de Copicmarkers er ook bij..is altijd wel makkelijk
De binnenkant heb ik clean en simpel gehouden...maar ik wil toch even laten zien dat je met de nestabillities (ook te koop bij HobbyVision) een leuk en eenvoudig binnenkantje kan maken met wat ruimte om iets opteschrijven...dat kleine bloemetje is ook een stempel van Magnolia
Alle materialen komen van HobbyVision behalve de tekststempel...dat is er eentje van mezelf en is van Hero Arts

25 comments:

Marjanne said...

Hoi, wat een mooi vrolijk zomers kaartje!
bedankt voor je bezoekje!

May said...

Wat een fleurig kaartje! De stempel vind ik heel mooi en natuurlijk ook prachtig ingekleurd.
Eigenlijk vind ik de binnenzijde van de kaart nog het meest verrassend. ;)

Unknown said...

Wauww Janny wat heb je er weer een schattige kaart van gemaakt Toppie mijn complimenten.
Het papier vind ik ook heel erg mooi.

groetjes Suze

Hihih ja het boekje was voor Herma ;)
Goed geraden lol.

sandra_w said...

Schitterende kaart, Janny! Prachtig ingekleurd met de Copics! Ik ga ze toch ook maar is proberen ;)

San x

Unknown said...

Ziet er geweldig uit lekker vrolijk van kleur.
gr,Lean

Alina said...

prachtig geworden, Janny, ook de binnenkant!
groetjes, Alina

Anonymous said...

Een heel mooi zomers kaartje
Janny en een schat van een stempeltje

Groetjes Jannie

Riet said...

Wat een schitterend kaartje Janny,leuke stempel,prachtig papier.
Mooie kleuren.

Liefs Riet.x

Marlieke said...

Het is een prachtig kaartje geworden!

celia said...

Zóó fleurig,een echt zomers kaartje!
Heel mooi!!Grtjs,Celia.

Sinikka said...

Wat een mooie kaart. Lekker fleurig papier en een schitterend tildaatje.
Heel mooie gekleurd!!!
Groetjes Sinikka

Made by Janet said...

Ooh die is ook weer mooi hoor!!!
Leuke kleurtjes ook !

Groetjes Janet

Jill said...

beautiful card Janny, I love the bright colours and aww that Tilda image is so cute hugs Jill xx

Bev said...

Gorgeous card hun, such an adorable image, beautiful papers and details too x

Monie said...

Wat een prachtig geheel Janny!Zo lekker fris en vrolijk.

Je@net said...

Scahttig kaartje weer Janny! Heel mooi gedaan!

Marjanne said...

leuk dat je even langs kwam!Bedankt voor het compliment

Unknown said...

Je hebt weer een plaatje gemaakt Janny.
gr,Lean

Unknown said...

Je hebt weer een plaatje gemaakt Janny.
gr,Lean

Anonymous said...

Och Janny,
Wat een geweldig gaaf kaartje, en ja hoor jij zit in dat gezellige team wel op je plekje, heel veel fun verder hoor.

Vakantie groet van Anita xxx

CraftyC said...

Hello Janny, This is another beautiful card. Tilda looks lovely. I've been having trouble posting comments on your blog these last few days but have made it now!
Clairex

Alina said...

Hoi Janny, even zeggen dat je een award hebt, zelfs twee!
groetjes, Alina

Rach said...

a gorgeous card, fabulous colours and colouring.. so pretty. hugs rachxx

Marjolijne said...

Super leuk kaartjes, en inderdaad heerlijk papier! De binnenkant is weer erg mooi, wat een idee weer. Eigenlijk best eenvoudig maar het geeft wel en hele mooie uitstraling aan je kaart!

Jill said...

beautiful card, I love those DP and the image is so cute, I love to look at your gorgeous creations hugs Jill xx