Thursday 25 October 2007

tagged

Ik ben getagged door Elly om 7 willekeurige en/of rare feiten over mezelf te vertellen.
Moeilijk hoor.....er is niet zoveel over mezelf te vertellen;)
ik heb een poging gedaan:D

1. ik ben een verschrikkelijk huismus, als ik vrij ben van mijn werk dan ben ik het allerliefste gewoon lekker thuis ....tot ergenis van mijn kinderen want die willen eigenlijk altijd wel ergens heen;)

2. ik heb een hekel aan rommel, maar ja met 4 mannen in huis is het eigenlijk altijd wel rommelig, en dan loop ik maar te mopperen;)

3. ik ben eigenlijk een vredelievend mens, ik hou absoluut niet van ruzie en ben dan ook niet gauw kwaad, tenzij het onrechtvaardig is, want daar heb ik een hekel aan.
Eerlijk en oprecht is mijn motto en ook vooral niet denken dat je meer bent dan een ander want dan ben je bij mij ook aan het verkeerde adres.

4. ik ben zoals velen dol op chocolade en dan vooral truffels, en drop is ook niet te versmaden.

5. ook ben ik een liefhebber van een koud buffet en dan vooral met vis.

6. mijn verslaving is papier, staaaapels papier heb ik en dan heb ik nog niet genoeg, errrug he;)

7. ik ben dol op katten, helaas is mijn man allergisch want anders had ik een huis vol;)

nou dat was het wel ....en diegene die denkt dat hij of zij ook iets over zichzelf kwijt wil op zijn of haar blog mag zichzelf als getagged zien door mij.

3 comments:

~Nancy~ said...

Hey wat leuk zeg om je op deze manier wat beter te leren kennen! Leuke feitjes hoor!!

Fijne avond verder!!!

sandra_w said...

Leuk om je wat beter te leren kennen, Janny! ;-)

Jeanet said...

Vind het wel leuk zo om nog meer van je te weten Janny , we hebben elkaar al wel eens ontmoet , maar dan hadden we het niet hier over !