Thursday 9 August 2007

vacation


morgen ga ik voor een weekje op vakantie naar Ameland, even uitwaaien en de drukte van de afgelopen tijd van me af laten glijden (hoop ik).

Alleen hoop ik dat het weer een beetje beter wordt om nu een week op de camping te zitten met regen is ook niks.

Helaas kunnen er geen scrapspullen mee, de auto is vol, tja wat wil je ook er moeten spullen mee voor 5 personen.

Wat ik nog wel mee neem is een paar borduurpatroontjes om kaarten mee te borduren dat neemt niet zo veel ruimte in (hoezo verslaafd aan freubelen)


voor de global bumper card society heb ik vandaag een kaartje gestuurd naar Cisca, dat is iemand die ik ken van Clubs, zij is erg ziek en heeft het op dit moment erg moeilijk.

Het is wel een kaart die hier al heeft gestaan maar ik had weinig tijd om een nieuwe te maken.


meiden tot over een week!!

11 comments:

Je@net said...

Mooi kaartje Janny en een heel fijne vakantie gewenst!

Carmen said...

Fijne vacantie! Geniet ervan hoor!

*~SCRAP-GEK~* said...

lief dat je haar een kaartje stuurt....vind hem erg mooi! hele fijne vakantie en ik zal duimen voor mooi weer! groetjes marije.

Peet said...

Prachtig kaartje, Janny!!!
Fijne vakantie!

Lia said...

mooi kaartje en fijne vakantie

Carin said...

Mooi kaartje! Fijne vakantie, geniet er maar van!

Jolanda said...

Mooi kaartje Janny en ik wens jullie een hele gezellige vakantie! Geniet ervan.

Ingrid said...

Weer een mooie Janny!!!en heb gisteren op de beurs je kaartjes zie pronken bij de stand van hobbyvision dacht ik,het waren echt hele mooie hoor!!!

Ingrid said...

Nog wat vergeten!!!Geniet zeker van je vakantie hoor!weer of geen weer!!!

~Nancy~ said...

Welkom thuis Janny!! Hoop dat je een leuke week hebt gehad (ondanks het slechte weer)!!! Je kaartje is weer prachtig!!! Fijn weekend! XX Nancy

saffiertje said...

Wat een beauties die kaarten en wat een leuke stempels! Magnolia toch? maar waar koop je die in nederland???? Ben zee benieud, vindt ze echt super!