Wednesday 18 April 2007

zoet geweest



Vandaag is een goede vriendin van mij jarig en ik heb haar een kaart gemaakt, de roze, met het papier van de papersalonblokjes die je kunt kopen bij Card Art.

Ik had 2 blokjes besteld en heb gelijk van het andere blokje ook nog maar eentje gemaakt, deze is wel even heel wat anders, normaal ben ik niet zo van de blokkaarten maar wou het toch eens proberen.
Ik zag de lay out in een scrapblad staan.
Het lieve stempeltje is van de Mandy lijn, je kunt die kopen bij oa Tiets!

Zo te zien ben ik lekker "zoet" bezig geweest;)

19 comments:

S said...

Je bent heel 'zoet' bezig geweest Janny hahaha! Maar ze zijn echt hartstikke mooi geworden! Lief hoor!

Allison Rankin said...

Great card!

Tiets said...

wowww zeker zoet geweest hihi maar wel zoo mooi Janny!

Je@net said...

Wat een schatjes Janny!! Heel mooi geworden hoor!

diana68 said...

De 1e is wel heeeeeel zoet Janny ;o) maar ze zijn enigggg !!

Janny said...

bedankt dames en Diana ik had echt zin in zoet...hihih heb je soms he;)

Christa said...

Wauwwwwwww Janny, suikerzoet ... maar zo leuk!!!!!!!!

Carmen said...

Mooie kaarten Janny! Echt mijn favorite kleuren.

Ingrid said...

Wat een schattige kaartjes, Janny. Met name die roze "van harte" vind ik erg leuk.

Inge Groot said...

Schattig Magnoliakaartje heb je gemaakt Janny! Vind je het okee als ik je link neerzet op mijn blog:-D?
Hugs, Inge.

Janny said...

bedankt allemaal!
en Inge ik vind het erg leuk als je dat zou doen, ik had je al gelinkt zonder het te vragen (bloos), ik hoop dat je dat goed vindt, ben zo'n fan van jouw kaarten, ik krijg altijd inspiratie ervan!

Emine_Pala_Art_22 said...

ze zijn prachtig...

Jolanda said...

Mierzoet Janny, maar harstikke leuk:D! Mag ik je ook linken op mijn blog?Ik ben ook al zo brutaal geweest om sommige blogs te linken, zonder het te vragen, oeps..

Janny said...

dank je wel Jolanda!
ik vind het harstikke leuk als je mij gaat linken, en ach ik denk dat de anderen het ook niet zo erg vinden hoor, maar meer een compliment;)

marja said...

o janny toch.............. wow
wat een beeldige kaarten en wat mooi gemaakt janny!!!!!

lieve groetjes marja

marja said...
This comment has been removed by the author.
Erica said...

Jij bent zeker zoet geweest ;), supercute zijn ze Janny :D

Daan said...

Ooohhh wat een schitterende kaarten zeg

Tessa Tegendraads said...

Wow!!! Wat een gave kaartjes, ik wou dat ik zulke leuke post kreeg :-) hahaha Groetjes van Tessa