Thursday, 20 November 2008

traditioneel kerstkaartje

11 comments:

Tiets said...

jaa helemaal mijn kleuren Janny...prachtig!

femke said...

heey janny,

wow wat ziet dat er appart uit zeg. prachtig hoor!!!

groetjes femke

Maureen said...

Mooi weer hoor!

Marjolijne said...

Wat een prachtige kaart, zo chique !

Peet said...

Super janny!!! Prachtig van kleuren!

Ingrid said...

Het is al weer een tijd geleden dat ik je blog hebt bezocht. *bloos* Wat een prachtige kaartjes heb je in de afgelopen tijd gemaakt. Erg leuk allemaal.

Riet said...

o wat is deze schitterend Janny.

liefs Riet.

Maris said...

ohhhhh prachtiggggggg

Marja Sch said...

Wow wat mooi is ie. Echt geweldig hoor. Knuf Marja

Monie said...

Ik hou ervan Janny! , je kaart is héél mooi.

Tiets said...

ik heb wat voor je op mijn blog!