Wednesday 17 September 2008

helaas....

ik heb besloten om op te houden met bloggen, het slokt gewoon veels te veel tijd op... en tijd heb ik al zo weinig.
dat wil niet zeggen dat ik geen creaties hier meer plaats, maar ik ga dit blogje voornamelijk gebruiken als back up voor de foto's van mijn kaarten.... mocht mijn pc ooit eens crashen.
Dus kom gerust weer langs maar voel je vooral niet verplicht een berichtje achter te laten!
Ik kom ook nog wel jullie blogjes bezoeken want helemaal niet meer naar jullie geweldige creaties kijken dat kan ik niet hoor, maar ik zal geen berichtjes meer achter laten, daar gaat gewoon veels te veel tijd in zitten.
Misschien als ik een keertje een vraagje heb over een creatie dat ik dan nog wel een berichtje achter laat maar verder word ik een stille genieter van al dat moois wat jullie plaatsen
Bedankt dat jullie altijd zulke lieve reacties achterlieten en vele van jullie kom ik ook nog wel op clubs of op een ander forum tegen dus de meesten van jullie verlies ik niet helemaal uit het oog!

20 comments:

Marja Sch said...

Ik wens je veel kijkplezier hoor en hoop hier toch veel mooie kaarten van je te zien. Knuf Marja

Ingrid said...

Spijtig Janny want ik kwam heel graag naar je kaarten kijken hoor,vond ze altijd heel mooi gemaakt!!!maar ja ik versta je hoor! DE TIJD een heel groot woordeje vind ik,ik denk dat we dat als knutselaars allemaal een beetje tekort komen!dat wil niet zeggen dat ik niet meer langs kom hoor,ik kom zeker af en toe piepen moest je dan toch nog van gedacht veranderen dan mis ik geen enkel kaartje!!Hou je goed en tot ......

Marjolijne said...

Ik kan me voorstellen dat het je allemaal te druk wordt, er gaat ook zoveel tijd inzitten :w
Maar je geweldige kaarten zal ik wel missen!
Maar ik houd je in de gaten op clubs, hoor ;)
Bedankt voor al het moois waar je ons van hebt laten meegenieten!!

Je@net said...

Oh meis, wat jammer! Zal je missen! Maar kom nog een geregeld een kijkje nemen hoor, kan je creaties nog niet missen hoor!!

Anonymous said...

Janny: ik begrijp het heel goed. Ben zelf op 't moment ook niet erg "bloggerig". Ik wens je ook héél veel sterkte met je vader ... We zien elkaar gauw!

Jeanet said...

Ohhhhhh Janny wat jammer maar snap het wel hoor er gaat erg veel tijd inzitten en daar komen we allemaal erg tekort aan , maar ik kom toch steeds ff bij je spieken hoor !!En we zien elkaar binnenkort weer !

Unknown said...

oh wat jammer Janny! Zal je wel missen, maar zal regelmatig langskomen!
Heel veel sterkte verder!!!

xxxxBetina

Splashes of Pink and Mint said...

Wat jammer Janny! Ik kwam altijd graag even "spieken" bij je! Maar je hebt gelijk en een mens kan niet alles tegelijk! Bloggen vraagt veel tijd. Maar ach, wie weet....!

sandra_w said...

oohhh wat jammer, Janny! Zal je missen meid, maar kom toch nog regelmatig ff bij je langs wippen...Heel veel sterkte met je vader en tot ziens!

Liefs,
San x

M@ureen said...

Ohh dat vind ik erg jammer; jou blog was toch ook één van m'n favorieten!
Ik zal toch nog regelmatig even spieken of je nog wat moois hebt geplaatst!

Anonymous said...

nou, dat vind ik nou wel heel jammer!! succes en hoop dat je ooit weer gaat bloggen! groetjes sam

diana68 said...

Jeeee, dat vind ik ook heel erg jammer !! maar heel begrijpelijk Janny en er gaat ook veel tijd inzitten. Ik wens je heel veel sterkte met je vader en ook ik blijf gewoon nog bij je langskomen, want na al die jaren kan ik je echt niet missen hoor !!

Liefs Diana xox

marja said...

o dat is jammer janny maar het vergt ook allemaal veel tijd en ik begrijp je dus best!

goed idee om dan toch op de blog te plaatsen voor het geval dat.........

we komen elkaar op de club ook tegen janny!

Jolanda said...

Ohhh jammer Janny ook ik zal het missen, maar begrijpelijk hoor er gaat soms toch een hoop tijd inzitten. Ook ik kom hier nog regelmatig spieken hoor!

Jill said...

gorgeous card I love the image and your bright papers Jill x

Monie said...

Het is jammer Janny , ik kwam altijd graag even bij je kijken .Ik snap het wel hoor er gaat gewoon erg veel tijd in zitten.Ook ik zal nog wel eens langs komen om je creaties te bewonderen!

Lia said...

heel erg jammer maar kom nog steeds kijken op je blog

Rozella Meijer-Kern said...

Wat lees ik nuuuuuuuuuu......Kan ik of kunnen wij je niet op de een of ander manier overhalen om te blijven bloggen....Maar ik begrijp het wel hoor. Jammer jammer...ik blijf wel je blog kijken...maar ik zal wel jou berichtjes missen. Dag lieve Janny...groetjes, Rozella

Krista said...

Och wat jammer Janny! Maar ik snap je wel hoor, er gaat ook veel tijd in zitten, eerst je eigen blogje, dan nog andere blgs bij langs, je bent zo een dik uur of meer verder! Maar ik ben blij dat je wel je kaarten blijft plaatsen, kunnen we daad tenminste nog van genieten!

Hanneke van der Linde said...

Ik miste je al... nu snap ik waarom, maar wat jammer, mocht graag je bbtjes lezen!!
Zal je missen, hihi!! Maar ik blif kijken hier!!

XxX