Sunday 10 August 2008

vakantie



morgen vertrek ik met mijn gezin een midweekje naar Trier in Duitsland.
Ben nu druk bezig met inpakken van de koffers en de boodschappen die ik mee wil.

Dit kaartje heb ik vandaag tussen de bedrijven door gemaakt, maar ik kreeg hem niet goed op de foto, de kleuren waren steeds zo flets.
Daarom heb ik hem een beetje schuin op de foto gezet, zo zie je ook de glitters die in het papier zitten.
Ik wens jullie sunshiney days deze week...hopelijk krijgen wij ook een beetje sun!
Tot over een paar dagen!

29 comments:

marja said...

janny ik wens je een hele fijne vakantie in trier!!!
tot over een paar dagen hoor janny!
lekker gnieten!!!

lazy days!
dit is weer een prachtig kaartje van je janny!

Hanneke van der Linde said...

Ik wens je een hele fijne vakantie, Janny!!!

Sinikka said...

Wat een leuk kaartje. Heerlijk glitter papier.
Ik wens je een paar leuke dagen toe en hopelijk heb je mooi weer.
Groetjes Sinikka

femke said...

heey janny,

wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt zeg!!! mooi zo met dat glitterpapier. ik wens je een paar fijne vakantiedagen in trier toe.

groetjes femke

Riet said...

wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Janny.
een hele fijne vacantie.
veel liefs Riet.

Christa said...

Geweldige kaart Janny en geniet van je vrije dagen meissie!!

Ik heb een award voor je op mijn blog!

Anonymous said...

erg leuk kaartje! hele fijne week! groetjes sam

Lia said...

schitterende kaart en fijne vakantie geniet er lekker van

nora said...

Hoi Janny kwam via het blog van Marije bij jouw blog.Leuke dingen maak je en die laatste kaart die je hebt gemaakt super ,groetjes Nora

sandra_w said...

Wat een leuke kaart, Janny! Fijne vakantie hoor, geniet ervan!

San xx

Janneke said...

Leuke kaart Janny enne veel plezier op jullie vakantie :D!

Gunhild said...

What a lovely card! Penny Black stamps are so cute :) Have a great trip to Germany!

Hugs,
Gunhild

Krista said...

Fijne vakantie Janny! In tussentijd heb ik je een award gegeven, ik hoop dat je er blij mee bent!

femke said...

heey janny,

ik weet dat je nu een paar dagen vakantie hebt dus misschien is dit dan leuke verassing als je weer thuis bent. heb wat voor je op mijn blog. je kan het hier vinden.

groetjes femke

Tiets said...

heerlijk om er even tussen uit te gaan Janny,, geniet er maar lekker van, geniet ik nog even van je kaartje!

HillsAngels said...

Wat een prachtige kaartjes weer!! Super leuk allemaal!
Dat zwart, wit, rood springt er echt uit.
Dat verdient een Award, dus kijk even op ons Blog

Groetjes,
Angela

HillsAngels said...

Wat een prachtige kaartjes weer!! Super leuk allemaal!
Dat zwart, wit, rood springt er echt uit.
Dat verdient een Award, dus kijk even op ons Blog

Groetjes,
Angela

Hilde Suykerbuyk said...

schattig lief kaartje janny, ik heb een leuke verrassing voor je op mijn blog
Gr. hilde

Je@net said...

Fijne vakantie en veel plezier!!

Ingrid said...

geniet van je vakantie Janny en je kaart is weer top hoor!!!!

Karin said...

Wonderful summer card!!!

Anonymous said...

Je krijgt toch meteen zin in vakantie met dit kaartje? Geweldig gedaan en prachtig papier Janny!

Anonymous said...

Oeps, vergeet ik je toch helemaal een hele fijne vakantie te wensen...Geniet ervan! :)

Anonymous said...

er staat een award voor je op m'n blog :) groetjes sam

Gunilla/Nilla said...

This is a really lovely summercard. Cute stamp and lovely coluring, LOVE IT!!♥

Have a great day
Hugs/Gunilla

Jolanda said...

Lekker, geniet ervan!
Mooi kaartje ,alleen sunshiney days....... die moeten nog komen volgens mij. Het lijkt hier wel herfst

Splashes of Pink and Mint said...

Wat een toepasselijk kaartje! Hele fijne vakantie en tot later!!!!!

Marjolijne said...

Wat een geweldige kaart! Zoooooo schattig :D!
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben enne.....doe maar weer lekker veel inspiratie op voor je geweldige kaarten!

Tara said...

This is a beautiful card xx