Friday 17 August 2007

terug van vakantie



na een heerlijk weekje in Ameland!

We hebben heerlijk gewandeld in de duinen en langs het strand en het weer viel best wel mee, vooral de eerste dagen waren heel mooi!
Ook hebben we nog een dagtochtje gemaakt naar Terschelling, ook een heel mooi eiland!

Van freubelen is niet veel gekomen, ik had ook niet veel spullen meegenomen, maar ik had nog wel 2 kaarten op mijn compi staan die nog niet op mijn blog beland waren.
Ze zijn nog gemaakt met de Card Kit van Juli.

De nieuwe Card Kit ligt al met smart op mij te wachten en daar ga ik dus dit weekend mee aan de slag!

fijn weekend allemaal!!

22 comments:

Anonymous said...

Ha die janny fijn dat je er weer bent
Liefs Moon

sandra_w said...

Hi Janny fijn dat je weer terug bent..en wat 'n schitterend kaartjes heb je weer gemaakt...:-)

Inge Groot said...

Welkom thuis en veel plezier met de nieuwe Kit Janny;o)))

Unknown said...

wow janny what wonderful cards you make ... both cards are amazing and the coloury and style i like.
greetings
bea

Unknown said...

Hallo janny,

ja klar, du kannst gern meine sketch-vorlagen benutzen … dafür sind sie ja da *lach … deine karten sind sehr schön und ich schau oft auf deinem blog vorbei.

Viele grüsse und ein schönes wochenende

Bea

PS: dein deutsch ist doch ok!!!

Marlies said...

welkom thuis en de kaarten zijn weer helemaal leuk.
groetjes marlies

Jolanda said...

Mooie kaartjes Janny:D!

Je@net said...

Fijn dat jullie zo genoten hebben Janny!
En wat een prachtige kaarten weer!!

*~SCRAP-GEK~* said...

fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad Janny! en je hebt leuke kaartjes gemaakt joh! groetjes marije.

Peet said...

Welkom thuis, Janny!
Supermooie kaartjes heb je gemaakt zeg!!!

Lia said...

prachtig gemaakt en leuk te lezen dat de vakantie goed geslaag is

Ingrid said...

Goed om te horen dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. En gelukkig ook nog goed weer. Leuke kaartjes, Janny.

Anonymous said...

wat zijn ze weer mooi.

marja said...

fijn je weer te zien janny!!!
je hebt weer 2 beeldige kaarten gemaakt wat zijn ze weer prachtig!!!
jij ook een hele fijne zondag janny!

diana68 said...

Gezellig dat je er weer bent Janny :o) en wat een mooie kaartjes had je nog staan ;o)! veel plezier met de nieuwe kit.....

~Nancy~ said...

Alsnog welkom thuis Janny!! Gezellig dat je er weer bent. Jouw kaartjes zijn weer suuuuper!!!! Fijne zondag verder!!

Tiets said...

je kaartjes zijn superr weer Janny!

S said...

Welkom thuis Janny! De kaartjes zijn weer geweldig!! Ik ben benieuwd wat je van de nieuwe kit gaat maken :P Liefs, Sandra

Monie said...

Ze zijn prachtig Janny!!
Welkom thuis.
Ik heb je blog gelinkt op mijn blog.Vind je dit goed?
Fijne dag!

Ingrid said...

Weer de moeite hoor Janny!!!

Marsha said...

fijn dat je weer terug bent van vakantie ...

wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt !

Alma said...

Gave kaartjes Janny, vooral de kerst uitvoering vind ik geweldig!