Friday 13 April 2007

nog een card kit kaartje


deze heb ik gemaakt voor iemand van clubs, ik heb al paar keertje als ik in de lappenmand zat van haar een kaartje gehad en nu zat ze zelf niet zo lekker in haar vel, dus nodig tijd om iets terug te doen!
De kruisjes op de kaart heb ik gelift van Inge, ik vind het zo leuk staan!

Vandaag kwam ook mijn bestelling van Card Art binnen met prachtig papier en cardstock, daar moet natuurlijk direkt wat mee gemaakt worden, dus ik ga lekker aan de freubel vanavond.

allemaal een heel fijn weekend!

12 comments:

Je@net said...

Wat een ontzettend leuk kaartje Janny!!

marja said...

hoi janny.
dit is ook weer een ontzettend lief kaartje wat je hebt gemaakt met de CK!
prachtig!!!!!
complimenten hoor janny!

lieve groetjes marja

Christa said...

Heel erg "cute" weer Janny ... kan niet wachten op die Cuttlebug (LOL)
Fijn en zonnig weekend!

Tiets said...

superr weer Janny de ontvangster zal er zeker van opknappen!

Anonymous said...

Leuk hoor Janny. (ik zou er zeker van opknappen en erg blij zijn om zo'n kaart te mogen ontvangen!)
Gr. mamakm.

Carmen said...

Waow wat een dotje Janny! Ben benieuwd naar je kaartjes.

diana68 said...

Hij is leukkkk......kan me voorstellen dat Marjolijne daar blij van wordt ;o)

Anonymous said...

Mooie kaarten hoor.
Ik heb sinds deze maand ook de cardkit.

Anonymous said...

Mooie kaarten hoor.
Ik heb sinds deze maand ook de cardkit.

Daan said...

Ooohh Janny wat een super kaartje zeg

Janny said...

bedankt allemaal meiden!

Anonymous said...

ooh!! What a sweet card you have made!
Like the colours!

Take care!!

Hugs Petra